BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger i Center Børn og Unge en administrativ medarbejder på 37 timer (med mulighed for aftale om et færre timer), der har fokus på administration i forhold til skole- og dagtilbudsområdet og Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR).
Om Center Børn og unge
I Center Børn og Unge har vi ansvar for drift og udvikling af dagtilbud og skoler i kommunen.
Center Børn og Unge består af Pladsanvisningen, Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Tilsyns- og Udviklingsteam samt et konsulentteam af IT- og udviklingskonsulenter.
Administrationen er til daglig en del af et lille fælles sekretariat med administrationen fra Center Familie- og Handicap, hvor fokus er at se os som et samlet team, der gerne hjælper på tværs. Vi sidder i et åbent kontorlandskab sammen med andre kollegaer, hvorfor det er vigtigt at kunne
trives i et miljø med mange telefoner, forstyrrelser og drøftelser på tværs.
Opgaverne
Vi søger en administrativ medarbejder, der har fokus på de administrative opgaver i forhold til PPR,og skole- og dagtilbudsområdet. Dette er en delvis nyoprettet stilling, som vil bestå af en række,forskellige opgaver fra de andre medarbejdere, som du til dels skal løse selvstændigt og til dels i
samarbejde med kollegaer. Desuden skal der forventes diverse ad hoc-opgaver, som skal løses med kort varsel - med andre ord søger vi en blæksprutte, som har lyst og mod på at løse forskelligartede opgaver i forhold til PPR samt skole- og dagtilbudsområdet.
Opgaverne vil bl.a. bestå af
- administration og sagsbehandling ift. PPR og skoleområdet
- håndtering af opgaver i tilknytning til elevadministration - bl.a. fokus på opdatering af systemet, skoleindskrivning, elevfravær samt skolekørsel
- borgerhenvendelser - herunder også på pladsanvisningen
- betaling af regninger og økonomiske beregninger på hele området
- indberetninger, statistik, spørgeskema m.v.
- aktindsigter
- dverse ad hoc-opgaver, som skal løses med kort varsel
Din profil
- Stabil og serviceminded
- Lyst til kommunikation via telefon - og god til at samarbejde med mange samarbejdspartnere
- Struktureret og god til at have overblik
- Personligt skal du være løsningsorienteret og positiv
- Trives med uforudsete opgaver og være fleksibel
- Kendskab til det administrative i forhold til PPR, skole og/eller dagtilbudsområdet er en klar fordel.
- IT-kendskab: Du skal have lyst og flair for at arbejde med IT-systemer. De primære systemer vil være SBsys, KMD Opus, KMDi2, TEA samt Office pakken.
Ansøgningsfrist
Ansøgning skal være fremsendt senest onsdag den 19. juni kl. 8.00
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni
Tiltrædelse forventes den 1. august 2024.
På Rebild Kommunes hjemmeside kan du finde oplysninger om kommunen generelt og om Center Børn og Unge. Du kan også læse om vores personalepolitik.
Yderligere oplysninger
For yderligere oplysninger kontakt leder af fællessekretariatet Center Børn og Unge/ Center Familie og Handicap, Helle Grynderup på telefon 99 88 77 92.
Arbejdspladsen ligger på Rebild Kommunes Rådhus, Hobrovej 110, 9530 Støvring.
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst.
Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rebild Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Center Børn og Unge, Skørpingevej, 9575 Terndrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6062702